FOOD TRUCK, KLCC

8:29 AM

FOOD TRUCK, KLCC


FOOD TRUCK, KLCCs 


Lepas Ikea Chera, Food Trcuk KLCC pulak menjadi destinasi berikutnya. Boleh baca entri sebelumnya kat SINI, dan SINI.

Assalamualaikum. Holla ~

Lepas keluar dari Ikea Cheras, Dikdik ajak singgah sini. Katanya teringin nak minum something. Usually dia datang naik moto, and this is the first time dia datang naik kereta. Aku pun dah tentu-tentulah first time jejak kaki kat sini.

Nasib baik senang je cari parking walaupun memang parking penuh malam tu. Yelah ! Esok cuti, mestilah orang KL dah mula nak spend time with love ones kan. Teruja aku tengok tapak Food Truck tu. Macam-macam makanan dan minuman yang dijual. Nasib baik lah masih kekenyangan, kalau tak, mesti dah banyak yang aku try. 



Jom tengok sekitar kawasan Tapak Food Truck KL ni. 





 


Dikdik  beli air apa ntah, aku tak ingat pulak. Aku pulak beli, Viatnamese Coffee, harganya Rm5.90 sahaja. Sedap ! Singgah la kopies ni untuk menikmati pelbagai hidangan air. Macam-macam ada...





Walaupun peniaga nya ramai, tapi aku rasa, meja dan kerusi amatlah terhad. Beberapa minit jugak aku berdiri sambil menunggu meja kosong, tapi dah tak de rezeki, tu yang tapau je tu. Tapi, kalau nak tambah kerusi dan meja pun, nak tambah dekat mana lagi kan ? Macam dah penuh jaaa.. Haih ! Malaslah aku fikir. Bukan kerja aku. Muhahaha

You Might Also Like

10 comments

  1. food truck memang selalunya tak sediakan kerusi meja.lain kali bawak sendiri tau firah..haha

    ReplyDelete
  2. wah menarik tempat ni..bujang2 boleh laa terjah..dgn anak pinak ni payah hoii

    ReplyDelete
  3. Rindunya perkarangan KLCC nih. Dulu masa kerja, hari-hari pergi.
    Sekarang, hurmmmm.. memang dah takde canlah nak jengah.

    ReplyDelete
  4. Lama dah tak lepak KLCC sampai tak tahu ada food truck kat sana. Boleh singgah..

    ReplyDelete
  5. Alamak,..terus terliur. Akak ni memang teringin nak vietnamese coffee. Nak buat jelly dia tu ada malas sikit ;)

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored