being a part of SME's family

12:12 PM

holla dearie ~ missing me is it..? yeah.. I know... *poyo sat tak pa kan...* hampa ingat lagi tak pasal SME yang aku pernah cerita dulu... aku salah seorang yang telah berjaya memancing undi... dalam 25 orang yang terpilih tue, undi aku no 8 okey ~ haaaa.... terima kasihla sesiapa yang oernah undi aku tuh.. aku sangat2 menghargainya dan akan bertanggungjawab serta komited dengan tanggungjawab yang hampa2 suma bagi... aku adalah salah seorang biro kebajikan dan kemasyarakatn dalam SME tuh.. haaaa.. nampak tak.. nampak tak.... biro tuh melambangkan aku taw.. *masuk troli tolak sendiri* last Thursday SME with GPMS telah pergi ke Cameron Highlands untuk satu program yang bernama "team bonding" .. wat....? GPMS tuh apa...? okey2... nak bagi taw la nie.. GPMS tue adalah singkatan kepada Gerakan Persatuan Melayu Semenanjung... boleh kata every university kat Malaysia ada persatuan nie.. aku tak pasti Sabah Sarawak ada ka tak sebab nama dia pown dah SEMENANJUNG.... kami berkumpui kat PPP... PPP tue apa...? haaaa... PPP tue plak singkatan untuk Pusat Persatuan Pelajar... briefing2 bagai.. dalam koi 12 kowt naek bus... so, our journey started here... but then, aku tdoq.. tapi tak lah nyenyak sangat.. naek bus UTEM jer bukan bus ekspres yang ada kerusi eksekutif.. *betoi tak taw aku eja..?* bus ada berenti kat RNR mana ntah.. tapi aku malas turun sebab tak terasa nak terkucil or wateva.. makan pown tak maw... tdoq ja maw... intro cerita da settle.. tapi baju tak settle lagi.. jom jamu gambaq cket.. nanti aku cerita lagi bila dah dapat gambaq banyak2.. boleh share ngan hampa...

on top of Gunung Berinchang

kabus selimutkan kami

sempadan Perak Pahang

pakai kasut pown kuku kotoq gak penangan Gunung Berinchang

our card.. SME ~







nanti sambung lagi.. it's time to jemur baju.................

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored